Vacature Financieel Medewerker

Financieel Medewerker in Botlek Rotterdam

Als Financieel Medewerker bij deze organisatie ben je een essentieel medewerker binnen het financiële team waarbij je nauw samenwerkt met de Financieel Manager en andere afdelingen binnen de organisatie. Je hebt een cruciale rol binnen de organisatie met een gevarieerd takenpakket.

De organisatie wordt gekenmerkt door een platte organisatiestructuur met korte communicatie- en besluitvormingslijnen. Iedereen werkt met een hoge graad van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Het bedrijf heeft een informele en vriendelijke cultuur.

Het gaat om een grote internationale speler in de recycling industrie met leveranciers in binnen- en buitenland. Het recyclebaar materiaal wordt veelal per schip aangevoerd waarna het verwerkt wordt tot herbruikbaar materiaal door de afnemers.

Het takenpakket:

Payment Control: Je bent verantwoordelijk voor Payment Control, je controleert de door inkoop voorbereide betalingen aan leveranciers op juistheid. Aangezien het geleverde recyclebaar materiaal verschillende samenstellingen kan hebben is het belangrijk dat de betaling conform de gemaakte afspraken (goed gedocumenteerd) plaatsvinden.

Know Your Supplier: Je hebt een actieve rol in daar waar het gaat om kennis over de leveranciers, je beheert de stamdata in het ERP- en betaalsysteem.

Kosten Efficiency: Je hebt interne controletaken en voert projecten uit op het gebied van kosten efficiency en kostencontrole.

Aangiftes en rapportages: Je ondersteunt de Manager Finance & Accounting tijdens periode afsluitingen, verzorgt aangiftes en stelt rapportages op voor het moederconcern.

Cashflow: Je houdt de Cashflow- en Dollarposities in de gaten en onderneemt actie om posities aan te vullen.

Salarispakket: Je verwerkt verlof aanvragen en overwerkuren in het salarispakket.

Back-up: De financiële afdeling bestaat uit 3 FTE waardoor het belangrijk is dat je elkaars back-up kunt zijn.

De functie-eisen:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau,
  • Een financieel economische opleiding MBO+ of HBO,
  • 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie,
  • Analytisch denkvermogen en accurate werkstijl,
  • Flexibel ingesteld en stressbestendig,
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal,
  • Je woont in de omgeving van Rotterdam.

Er wordt een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden geboden. Wil je meer weten over deze uitdagende vacature, neem dan contact op met ABC Select of stuur je CV. Altijd bereikbaar tot 21:00 uur.



Functie:Payment Controller
Startdatum:14-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 4000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met ABC Select via info@abcselect.nl of 31619450609. Of bezoek hun website https://abcselect.nl.

Deel de vacature:

Redactie Maassluiskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Maassluis
  2. Financieel Medewerker ABC Select 14-11-2023

Bekijk ook andere vacatures