Functieomschrijving
BeschrijvingHet gevoel van een familiebedrijf. Relaties onderhouden en nieuwe contacten uitbouwen. Afwisseling tussen knallen en evalueren… klinkt goed? Dan is de functie als account intercedent bij Albelli in Den Haag je nieuwe baan!
wat doe je als intercedent?
Als intercedent zorg je voor de dagelijkse gang van zaken voor al het flexpersoneel van Randstad bij Albelli. Geen dag is hetzelfde. Voorbeelden? Hebben we! Een manager die even bij je binnenloopt en vraagt of je een nieuwe collega kan regelen. Een flexmedewerker die graag uitleg wil over zijn loonstrook. Ziekmelding? Pak je op! Tussendoor evalueer je met managers over hun huidige medewerkers, regel je de uitbetaling van salarissen, contracten en andere zaken en bereid je je voor op de piekperiode.
Piekperiode? Jazeker! Eind van het jaar is het topdrukte bij Albelli. Vanaf juli / augustus tot januari sta je AAN: je regelt de instroom van veel nieuwe collega’s (productie en logistiek personeel), voert intake gesprekken en heet iedereen welkom. In deze periode ligt je focus echt op het recruiten. Er werken bij dit bedrijf namelijk 120/200 talenten in de piekperiode! Na deze periode evalueer je de afgelopen piek. Waar liggen kansen voor volgend jaar? Hoe kun je je processen daar nu al op aanpassen? Je hebt in deze periode ook weer meer tijd voor je binding & begeleiding. Je zult dus veel schakelen met je contactpersonen om samen tot een plan te komen. Tussendoor loop je een rondje over de productievloer om bij te praten met de teamleiders en uitzendkrachten.
wat maakt werken bij Randstad & Albelli zo leuk?Randstad is de grootste HR dienstverlener van de wereld. Dat zijn we natuurlijk niet zomaar geworden! We werken met een open cultuur waarbij jouw ideeën veel toevoegen. Heb je een plan om je dienstverlening NOG beter te maken? Grote kans dat je manager je aanmoedigt om het uit te proberen. Samen groeien staat voorop.
Albelli is van oorsprong een familiebedrijf. Zelfs met al hun groei hebben ze dat karakter vast weten te houden. De directeur? Die loop je gewoon bij de koffieautomaat tegen het lijf. Lunchen doe je lekker buiten. Voor het pand staan picknickbanken waar je gezellig aanschuift bij de rest van de medewerkers. Je bent écht onderdeel van het team.
wat heb ik nodig om deze functie goed te kunnen uitvoeren?
je zoekt een fulltime baan
je bent proactief en kunt snel beslissingen nemen
je staat stevig in je schoenen. Je gaat goed op een beetje drukte
je bent een echte verbinder. Je maakt snel contact en stapt moeiteloos op mensen af
salaris tussen de €2550 en € 2900 bruto per maand (o.b.v. 40 uur) afhankelijk van jouw werkervaring
een tijdelijk contract om tijdens de piekperiode te ondersteunen. Na deze periode gaan we samen kijken of we een passende nieuwe plek binnen de Randstad Groep hebben.
een ruim opleidingsaanbod. Want: als jij groeit, groeit Randstad ook!;
interessante bonussen, aantrekkelijke aandelen koopregeling, persoonlijk benefit budget van 12,347% (inclusief 8,5% vakantiegeld) en een goede reiskostenvergoeding;
25 vakantiedagen en de ruimte om extra vakantiedagen aan te schaffen vanuit je benefit budget;
laptop en telefoonabonnement die je ook privé mag gebruiken;
€ 750,- euro budget voor het inrichten van je thuiswerkplek
Help jij Albelli aan de beste medewerkers en draag je zo bij aan succesvolle samenwerkingen? Neem contact op met onze Talent Acquisition Specialist, Fleur van de Giessen via 06-24724759 of fleur.van.de.giessen@randstadgroep.nl. Bij haar kun je ook terecht voor meer informatie.
Fijn, de eerste stap is gezet! Je hebt je sollicitatie afgerond en deze is bij ons binnen gekomen. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met jou op per mail of telefoon. Als wij voldoende aansluiting zien met jouw profiel, willen we je uiteraard beter leren kennen tijdens een korte telefonische kennismaking.
De talent acquisition specialist gaat verder met jou in gesprek over de functie, het team en ons bedrijf. Daarnaast zijn wij benieuwd naar wie jij bent en naar wat jouw talenten zijn. Dit gesprek kan zowel op kantoor als online plaatsvinden.
Het tweede gesprek is in ieder geval met jouw toekomstige manager. Zo krijg je nog meer beeld en gevoel bij jouw werkplek. Vaak zit hier nog een tweede persoon bij en die persoon is afhankelijk van de vacature en afdeling. Soms is dit met een andere manager, een collega uit het team of een andere talent acquisition specialist. We zijn al overtuigd van jouw talenten, maar we willen samen echt kijken welke plek het beste bij jou past!
Yes, je bent aangenomen! Wij zorgen voor een passend aanbod, jij hoeft alleen maar digitaal te tekenen. Welkom in het team en bij Randstad ;-). Met een mooi onboardingsprogramma voel jij je direct thuis bij ons bedrijf en helpen wij je verder in de start van je baan.
Functie: | Technici voor informatie- en communicatietechnologie: gebruikersondersteuning |
Startdatum: | 22-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2550 – 3000 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad Nederland via fleur.van.de.giessen@randstadgroep.nl of 31624724759. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Maassluiskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Maassluis via Maassluiskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Maassluiskrant.nl.
© Maassluiskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.