Bedrijfsomschrijving
Onze klant levert geïntegreerde telecom en IT oplossingen voor de zakelijke markt. Klinkt misschien ingewikkeld, maar eigenlijk zorgen zij er gewoon voor dat mensen met elkaar kunnen communiceren. Altijd, overal en veilig. Stuk voor stuk ambitieuze enthousiastelingen die net even dat stapje extra doen. Door te investeren in persoonlijke relaties met hun klanten bijvoorbeeld. Want als je iemand goed kent is het makkelijker om ‘m precies te geven wat hij nodig heeft.
Het vers verbouwde kantoor in Wateringen is het thuishonk. Daar werk je samen met het team aan een optimale klantbeleving. Je krijgt van ons al het vertrouwen om te regelen wat jij denkt dat nodig is voor de klant. Natuurlijk staan je collega’s voor je klaar om te sparren of te helpen, samen gaan we voor ons doel.
FunctieomschrijvingAls klantgerichte professional werk je samen met de accountmanager om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen over storingen, mobiele nummers, toestelbestellingen en meer. Daarnaast ben je sterk in het opstellen van offertes en het coördineren met partners zoals KPN en Vodafone. Je zorgt voor een vlotte afhandeling van inkomende gesprekken, regelt abonnementen en houdt klanten op de hoogte van bestelstatussen. Kortom, in deze rol ben jij de schakel tussen klanten, partners en interne teams, en blink je uit in heldere communicatie en probleemoplossing.
Functie-eisenDeze opdrachtgever hecht veel waarde aan plezier hebben in het werk wat je doet ieder dag weer. Zo werk je samen in een enthousiast team, waar alles in gericht is om flexibel te kunnen werken. Het schroomt wat dat betreft ook niet in de secundaire arbeidvoorwaarden waar je voldoende vakantiedagen krijgt(26), leuke teamuitjes om de onderlinge teamsfeer nog verder te bevorderen, dagelijks vers fruit, een laptop en interne/ externe opleidingsmogelijkheden. Uiteraard krijg je een fulltime baan met een salaris afhankelijk van jouw ervaring en kennis en heb je uitzicht op een vaste aanstelling na bewezen bekwaamheid.
Functie: | coördinator customer service |
Startdatum: | 07-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2400 – 3650 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via bartdejong@mail.werktalent.nl of 31682063690. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Maassluiskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Maassluis via Maassluiskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Maassluiskrant.nl.
© Maassluiskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.