Vacature Customer Support Specialist

Customer Support Specialist in Delft

Functieomschrijving

Ben jij klantgericht en daarnaast ook goed met systemen? Lees dan gauw verder!

Bij onze klant ABB E-mobility zijn we op zoek naar een gedreven customer operations specialist. In deze rol help jij het customer operations team met het correct afhandelen van de binnenkomende verzoeken en vragen van de klanten.

Maar wat kan je nog meer verwachten binnen deze internationale organisatie?

wat bieden wij jou
  • een salaris tussen €2750 - €3500 o.b.v. 40 uur
  • fulltime functie (40 uur)
  • tijdelijke opdracht van minimaal 6 maanden
  • standplaats is Delft - hybride mogelijk
  • werken bij een groot internationaal bedrijf
wie ben jij

Je bent iemand die goed zelfstandig te werk kan gaan. Van nature ben jij nieuwsgierig ingesteld en zoek je graag dingen uit. Jij bent pas tevreden als de klant goed geholpen hebt.

Het is fijn als je al wat ervaring hebt in een vergelijkbare branche en als je weet hoe het is om in een multiculturele omgeving te werken.

Maar wat breng je nog meer mee?

  • een afgeronde mbo 4 opleiding;
  • een aantal jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • kennis van het programma SAP is een pré;
  • ervaring met orderverwerking en facturatie;
  • een uitstekende kennis van Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
wat ga je doen

Samen met 2 collega's ben je verantwoordelijk voor een aantal landen, hier pak jij alles van A tot Z op. Maar hier heb je ook nog je collega's van de andere afdelingen nodig. Om te schakelen met de partijen wordt er een wekelijks team overleg ingepland waarin jij de partijen meeneemt in de lopende processen. Vaak verlopen deze via Teams omdat je met diverse landen moet schakelen.

Maar wat kan je nog meer verwachten van de job?

  • Zorgt voor de oplossing van klantverzoeken (bijvoorbeeld orderintake, expediting, facturering) door te coördineren met Sales, Operations, Supply Chain Management en andere interne en/of externe teams.
  • Het bieden van interne en externe klantenondersteuning (bijvoorbeeld technische basis, assistentie bij bestellingen) en coördineren met relevante middelen om de volledige eigendom van de zaak te hebben en de klanttevredenheid te vergroten.
  • Informeert klanten proactief over de status van problemen op basis van input, en verduidelijkt eventuele vragen. Zorgt voor een positieve klantervaring gedurende het gehele proces.
  • Opvolgen van openstaande betalingen en zorgt voor een adequate oplossing van geschillen.
waar ga je werken

Je komt te werken op het kantoor van ABB E-mobility in Delft. Dit is gemakkelijk met het OV of via de snelweg te bereiken. Het team waarin je komt te werken bestaat uit totaal 5 personen: 2 collega's waarmee je het werk op pakt, één collega die meer op de projecten zit en één manager. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het product: de kleine lader.

Wat zegt ABB E-mobilty zelf:

ABB E-mobility is een wereldleider op het gebied van EV-laadtechnologie met een sterke R&D-pijplijn en een ongeëvenaard mondiaal bereik. Met ons robuuste productportfolio van innovatieve holistische oplossingen – van elektriciteitsnet tot laadpunt en huishoudelijke installaties tot grote wagenparkdepots – maken we actief de toekomst van e-mobiliteit mogelijk, en voorspellen we deze niet alleen. De opwindende ontwikkelingen binnen deze sector sluiten perfect aan bij ons Mission to Zero-initiatief, dat gericht is op het ondersteunen van schonere en groenere gemeenschappen voor iedereen.

  • Standplaats is Delft;
  • Team uit bestaande uit vijf collega's;
  • Verantwoordelijk voor de kleine lader.
sollicitatie

Enthousiast? Reageer dan direct. Ieder is uniek! We hechten daarom veel waarde aan je motivatie.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:31-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via account.rotterdam@nl.randstad.com of 010 207 0810. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maassluiskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures maassluis
  2. Customer Support Specialist Randstad 31-05-2024

Bekijk ook andere vacatures