Vacature Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker in Rotterdam

Werken bij Ecobat Battery Benelux?

  • Ecobat Battery Benelux

+31 (0)88 400 9000

  • Financieel administratief medewerker (parttime)

mbo

rotterdam

2.500 - 3.200

Ben jij iemand die ervaring heeft met facturatie, debiteuren - en crediteurbeheer? Ben je gewend te werken in een dynamische handelsorganisatie? Dan zou deze leuke parttime functie binnen Ecobat Battery Benelux wat voor jou kunnen zijn.

Wie zijn wij?

Met activiteiten in heel Europa, de Verenigde Staten en in Zuid-Afrika is Ecobat wereldwijd marktleider in de inzameling, recycling, productie en distributie van oplossingen voor energieopslag, lood- en polypropyleenproducten, edelmetalen en andere grondstoffen die essentieel zijn voor ons moderne leven.

Jij zal werkzaam zijn voor de divisie Ecobat Battery en dan specifiek de Benelux tak hiervan. De Benelux-organisatie, met het hoofdkantoor in Rotterdam (ook bekend als Accuverkoop Hefra), levert energieopslag middelen door heel Europa voor een breed scala aan toepassingen, waaronder auto's, bedrijfsvoertuigen, scheepvaart en vrije tijd, motorfietsen en industriële toepassingen. Wij hebben de komende jaren stevige groeidoelstellingen en jij kan daar onderdeel van gaan uitmaken.

Wat ga je doen?

In deze functie zul jij nauw samenwerken met andere collega's op de administratie. Jouw taken zullen bestaan uit:

  • Het beheren van crediteuren- en debiteurenadministratie;
  • Het verwerken van facturen en betalingen;
  • Het bijhouden van financiële gegevens en boekhouding;
  • Ondersteuning bieden bij fiscale aangiften;
  • Aanmaken en beheren prijslijsten;
  • Versturen aanmaningen eens in de 2 weken;
  • Jaarlijkse update van kredietlimieten van onze klanten;
  • Ondersteuning tijdens de maandafsluiting .

Wat zoeken wij?

Wij verwachten van onze nieuwe collega:

  • Minimaal afgeronde mbo-opleiding of administratieve achtergrond;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring;
  • Kennis in SAP/Exact Globe en Excel is een pré;
  • Uitstekende aandacht voor detail, nauwkeurigheid en omgang met gevoelige informatie.
  • Goede teamplayer;
  • Klantvriendelijke houding zowel intern als extern;
  • Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Bekendheid met relevante wet- en regelgeving op het gebied van financiën en boekhouding;
  • Positieve werkhouding en bereidheid om nieuwe vaardigheden te leren.

Wat bieden wij?

  • Een bruto maandsalaris tussen € 2500 en € 3200 o.b.v. 32 uur per week;
  • Een laptop van de zaak;
  • 20 vakantiedagen o.b.v. 32 uur;
  • Leuke collega's in een enthousiast team waar ruimte is voor ontwikkeling;
  • De mogelijkheid om 1 dag hybride te werken;
  • Een goede pensioenregeling en een bijdrage in de reiskosten woon-werkverkeer;
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een baan binnen een dynamische organisatie waar geen dag hetzelfde is;
  • Uren zijn in overleg te bepalen.

Dan ontvangen wij graag je motivatie met CV! Voor vragen en meer informatie over de functie van Financieel administratief medewerker neem je contact op met via of .
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Specificaties

Functie Financieel administratief medewerker (parttime)

Uren 40 uur

Salaris € 2.500 - € 3.200

Locatie rotterdam



Functie:financieel administratief medewerker
Startdatum:09-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3200
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Accuverkoop Hefra via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maassluiskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures maassluis
  2. Financieel Administratief Medewerker Accuverkoop Hefra 09-06-2024

Bekijk ook andere vacatures