Functieomschrijving
Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar iemand die per direct beschikbaar is en niet kan wachten om aan de slag te gaan als HR-medewerker. Het is een tijdelijke functie in verband met een zwangerschapsverlof Voel jij je thuis in het administratieve vakgebied? Ben jij graag een aanspreekpunt voor klanten en collega's? Kan jij het hoofd koel houden door prioriteiten te stellen in de werkzaamheden? Op het lijf geschreven? Lees dan snel verder!
wat bieden wij jouJe bent een gedreven HR-professional met een afgeronde hbo-opleiding in de richting van Human Resources. Relevante werkervaring in een soortgelijke functie is mooi meegenomen, maar geen eis. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en hebt een groot empathisch vermogen. Accuraatheid, discretie en zelfstandig werken zijn voor jou vanzelfsprekend. Daarnaast heb je goede kennis van Microsoft Word en Excel. Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar en je weet prioriteiten te stellen binnen je takenpakket. Je hebt een scherp oog voor mogelijke verbeteringen in HR-processen en denkt graag mee over hoe deze te optimaliseren.
Als HR-medewerker ben je een essentiële schakel binnen het HR-team van vier medewerkers. Samen met je collega's ben je bezig met het werven en selecteren van nieuwe talenten. Je beheert digitale personeelsdossiers, verwerkt tijdregistratie van medewerkers, en behandelt ziek- en betermeldingen.
Daarnaast stel je verschillende overeenkomsten op en verzorg je de administratieve verwerking van in-, door- en uitstroomprocessen. Je bent het aanspreekpunt voor collega's bij diverse HR-gerelateerde vragen en bewaakt de voortgang van lopende HR-processen.
Onze opdrachtgever is een internationaal bedrijf gevestigd in het bruisende Honselersdijk in het Westland, nabij Den Haag en Rotterdam. Ze verzenden jaarlijks meer dan 110 miljoen kamer- en tuinplanten naar klanten door heel Europa. Bij onze opdrachtgever werken ze samen met onze klanten, kwekers en logistieke partners om de reis van plant tot consument zo soepel mogelijk te laten verlopen. Het bedrijf blijft groeien en biedt medewerkers volop kansen om zich te ontwikkelen en door te groeien.
Je komt te werken in het HR-team met een aantal gezellige collega's. Samen ben je verantwoordelijk voor de HR-processen en de administratie die daarbij komt kijken.
Ben jij enthousiast en voldoet je aan de eisen? Solliciteer met je motivatie en dan nemen wij contact met je op. Neem gerust contact met ons op voor vragen. Wij kijken er naar uit om met jou deze match te maken!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | medewerker personeelszaken |
Startdatum: | 31-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3300 – 3300 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via delft-zoetermeer@nl.randstad.com of 0174 612 280. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Maassluiskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Maassluis via Maassluiskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Maassluiskrant.nl.
© Maassluiskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.