Bedrijfsomschrijving
Onze klant levert geïntegreerde telecom en IT oplossingen voor de zakelijke markt. Klinkt misschien ingewikkeld, maar eigenlijk zorgen zij er gewoon voor dat mensen met elkaar kunnen communiceren. Altijd, overal en veilig. Denk hierbij aan alle apparatuur binnen bedrijf die daarvoor nodig kan zijn. Laptops, telefoons, internet noem maar op zij regelen het. Alle werknemers zijn stuk voor stuk ambitieuze enthousiastelingen die net even dat stapje extra doen en dan maakt hen wie ze zijn. Door te investeren in persoonlijke relaties met hun klanten bijvoorbeeld. Want als je iemand goed kent is het makkelijker om ‘m precies te geven wat hij nodig heeft.
Het vers verbouwde kantoor in Wateringen is de 'base of operations'. Daar werk je samen met het team aan een optimale klantbeleving. Je krijgt al het vertrouwen om te regelen wat jij denkt dat nodig is voor de klant. Natuurlijk staan je collega’s voor je klaar om te sparren of te helpen, samen gaan we voor ons doel. 20 nieuwe laptops nodig? Regelen we! Een doorschakeling tijdens de feestdagen op de vaste lijn? Geen probleem! Voor 17.00 uur staat deze er op. Een update over een openstaand ticket? altijd! Dit zijn maar enkele voorbeelden van wat er geleverd kan worden aan de klanten.
FunctieomschrijvingAls IT Support Engineer zorg jij ervoor dat jouw klanten een optimale klantbeleving hebben. Welk ICT probleem het ook is, groot of klein. Jij komt snel tot de kern en weet de juiste collega’s binnen hun organisatie te vinden zodat de klant weer verder kan. Dit doe je natuurlijk niet alleen. Je werkt samen in een team van 10 gedreven professionals waarmee je deel uitmaakt van hun servicedesk.
Een handvol van je werkzaamheden zullen onder andere zijn: Het aannemen, uitvoeren en bewaken van supportverzoeken en storingsmeldingen, Klanten informeren over de status van calls en verzoeken, Actief communiceren/sparren met relaties en directe collega’s, Verantwoordelijk voor je eigen planning en de contactmomenten met klanten, Beheren van je eigen agenda en nauw samenwerken met de Account Managers en ICT Consultants en Ondersteunen op het gebied van ICT, VoIP Telefonie, Microsoft 365 en/of Cloud.
Functie-eisenFunctie: | ict support engineer |
Startdatum: | 07-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 38 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via bartdejong@mail.werktalent.nl of 31682063690. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Maassluiskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Maassluis via Maassluiskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Maassluiskrant.nl.
© Maassluiskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.