Vacature Medewerker Frontoffice met Coördinatiefunctie

Medewerker Frontoffice met Coördinatiefunctie in Maassluis

Wil jij inwoners en klanten blij maken? Word nu Medeweker Frontoffice met coördinatiefunctie bij de Gemeente Maassluis!

Vacaturekenmerken

Voor cluster Inwoners en Veiligheid zijn wij voor het team Publiekszaken op zoek naar een:
Medewerker Frontoffice met coördinatiefunctie
32 -36 uur per week

Wat ga je doen?

Als Medeweker Frontoffice met coördinatiefunctie ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en klanten die contact opnemen met de gemeente. Je voert coördinerende taken uit en fungeert als vraagbaak voor het Frontoffice & KlantenContactCentrum (KCC). Je bent een veelzijdige medewerker die bijspringt op de frontoffice wanneer dat nodig is.

Binnen het cluster Inwoners & Veiligheid staat de dienstverlening aan inwoners, bedrijven en instellingen van Maassluis centraal. Het team Publiekszaken bestaat uit 10 medewerkers en is onderverdeeld in een frontoffice, het KCC en de backoffice Burgerzaken. Het KCC handelt de eerste vragen van de burgers af via telefoon 14010, social media en e-mail. Onze medewerker ontvangst is ook onderdeel van het KCC en verwelkomt bezoekers bij de voordeur en biedt ondersteuning bij binnenkomst.

In jouw rol als Medeweker Frontoffice met coördinatiefunctie ben je het eerste aanspreekpunt voor burgers die persoonlijk langskomen bij de gemeente. Je controleert de identiteit van de burger, vraagt paspoorten en rijbewijzen aan, maakt uittreksels en verwerkt verhuizingen. Ook handel je digitale aanvragen af en zorg je ervoor dat burgers op een vriendelijke en professionele manier geholpen worden met de juiste informatie en documenten.

Daarnaast heb je affiniteit met coördinerende taken en vind je het leuk om complexere vragen over verhuizingen, paspoorten en rijbewijzen voor je collega's uit te zoeken. Je bent ook een vraagbaak voor je collega's en ondersteunt bij het verbeteren van de dienstverlening. Wekelijks spar je samen met de over de dienstverlening.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een Basisopleiding Burgerzaken afgerond of bent bijna klaar met de opleiding;
  • Je hebt relevante werkervaring aan een frontofficebalie bij Publiekszaken;
  • Je bent oplossingsgericht, kwaliteitsbewust en een teamspeler;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en kennis van gesprekstechnieken (het is een pluspunt als je de Engelse taal beheerst;
  • Je bent digitaal vaardig;
  • Je bent flexibel inzetbaar doordeweeks, inclusief dinsdagavond tot 20:00 uur.

Wat bieden wij?

Wij bieden een zelfstandige en uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief in een professionele werksfeer.

Het salaris bedraagt maximaal 4.244,- bruto per maand (schaal 8) bij een werkweek van 36 uur. Dit is een samengesteld salaris. Aan de functie van Medewerker frontoffice is functioneel schaal 7 verbonden. Omdat er sprake is van inhoudelijke coördinatie, levert dat volgens ons beloningsbeleid een extra schaal op.

Verder bieden we:

  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van je bruto jaarsalaris dat je vrij kunt inzetten voor bijvoorbeeld extra verlofdagen, opleidingen, een fiets, uitruil woon - werk kilometers, de sportschool of gewoon een aanvulling op je salaris;
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar met de intentie deze om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd;
  • 144 wettelijke + 50,4 bovenwettelijke vakantie-uren per jaar op fulltime basis (36-urige werkweek);
  • Een uitdagende werkomgeving waarin jij het verschil kan maken;
  • Volop opleidingsmogelijkheden, onder andere via de Maassluis academie;
  • Een stoelmasseur die onder werktijd zorgt voor jouw ontspanning;
  • Wekelijks vers fruit;
  • Een actieve personeelsvereniging die regelmatig leuke uitjes, BBQ's of sport- en spelmiddagen organiseert.

Het stadhuis ligt naast het winkelcentrum De Koningshoek en is goed te bereiken per metro, fiets of auto. Vanaf de A20 is het stadhuis ook snel en goed te bereiken met voldoende (gratis) parkeergelegenheid.

Zie jij jezelf als de ideale kandidaat voor de functie van Medewerker Frontoffice met coördinatiefunctie en hecht je waarde aan een werkomgeving waar authenticiteit wordt gevierd, ongeacht je leeftijd, achtergrond, geslacht, geaardheid of beperking? Wij nodigen je uit om te solliciteren en ons te overtuigen van jouw unieke talenten.

Solliciteren kan tot en met 8 juni 2024. De eerste gesprekken staan gepland op 13 juni tussen 09.00 en 12.00 uur. Indien je wordt uitgenodigd voor een tweede gesprek, zal deze plaatsvinden op 20 juni tussen 09.00 en 12.00 uur. Zorg ervoor dat je deze data reserveert in je agenda.

Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een 'Verklaring Omtrent het Gedrag' (VOG) te kunnen overleggen.

Voor deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geworven. Interne kandidaten hebben hierbij voorrang.

Informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met ( Publiekszaken).

Functie:medewerker frontoffice met coördinatiefunctie
Startdatum:30-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4244 – 4244
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Maassluis via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maassluiskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures maassluis
  2. Medewerker Frontoffice met Coördinatiefunctie Gemeente Maassluis 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures