Vacature Medewerker Orderafhandeling

Medewerker Orderafhandeling in Delft

Working at Fleet Cleaner LogoWorking at Fleet Cleaner Logo

Medewerker Orderafhandeling

Werk jij georganiseerd en behoud jij het overzicht? Lijkt het je leuk om de rapporten van onze gerobotiseerde inspectie- en reinigingsdiensten te controleren en facturen op te stellen voor ons internationaal klantbestand? En beheers je zowel Nederlands als Engels goed? Lees dan snel onze vacature voor Medewerker Orderafhandeling.

Sales

Bij de afdeling sales werken verschillende professionals op het gebied van sales en marketing aan het identificeren van zakelijke kansen en aan het opbouwen en onderhouden van succesvolle relaties met prospects en bestaande klanten. Binnen de verkoopafdeling heerst een resultaatgerichte sfeer en een sterke teamgeest..

Jouw rol

In de rol van Medewerker Orderafhandeling kom je te werken in het Order Coordination team van Fleet Cleaner. Hier werk je nauw samen met de Operationeel Planners om alle openstaande opdrachten op de juiste manier af te handelen. Als Medewerker Orderafhandeling controleer jij alle schoonmaak- en inspectierapporten die door onze operatieafdeling opgesteld worden en naar de klant gestuurd moeten worden. Ook zal je in deze rol verantwoordelijk zijn voor alle facturatie naar de klant. Tot slot zorg je ervoor dat alles voor jouw onderdeel op de juiste manier geadministreerd staat in ons CRM pakket, Salesforce.

Jouw werkzaamheden
In de rol van Medewerker Orderafhandeling ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Het controleren van de inspectie- en schoonmaakrapporten welke opgesteld worden door onze operatieafdeling.
  • Het opstellen van de facturen en het toesturen van deze facturen naar onze klanten.
  • Het uitvoeren van de relevante administratie in onze CRM software Salesforce.

Wat vragen wij?
Om de functie van Medewerker Orderafhandeling goed uit te kunnen voeren, vragen wij het volgende:

  • Een afgeronde MBO 4 opleiding.
  • Minimaal één jaar ervaring in een administratieve rol (mag ook vanuit stages zijn).
  • Goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal.
  • Je werkt georganiseerd en behoudt hierbij goed het overzicht.

Wat bieden wij?
Voor de functie van Medewerker Orderafhandeling bieden wij het volgende:

  • Een goed salaris en 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.
  • Een uitdagende functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheden binnen een groeiende en uitdagende omgeving.
  • Werken binnen een bedrijf dat bezig is met technologische innovaties om de maritieme sector verder te verduurzamen.
  • Deelname in de pensioensregeling van Fleet Cleaner.
  • Een gezellige vrijdagmiddagborrel en een goed verzorgde lunch op kantoor.

Benader onze


email:
tel:

If you are interested in this position, please send us your resume and cover letter using the application form on the right or by emailing .


Fleet Cleane r



Departments



Contact



Functie:medewerker orderafhandeling
Startdatum:24-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Fleet Cleaner via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maassluiskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures maassluis
  2. Medewerker Orderafhandeling Fleet Cleaner 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures