Vacature People & Culture Administrator

People & Culture Administrator in Amsterdam

People, Projects & Support

Job Description

Job ID: 240496

Date posted: 24/05/2024


Je werk bij IKEA is zoveel meer dan alleen een baan. Bij ons is heet de afdeling HR de afdeling People & Culture en de functie heet Unit People and Culture administrator. Wij zijn op zoek naar een collega die tijdelijk (6.5 maand) bij ons dienst komt ivm zwangerschapsverlof.
De afdeling People &Culture zorgt ervoor dat de mens achter al onze collega's gezien en geluisterd wordt. Onze IKEA HR visie luidt dan ook: Eerlijke, nuchtere mensen de mogelijkheid bieden om zich te ontwikkelen. Als individu en in hun werk. Zo verbeteren wij gezamenlijk ons dagelijks bestaan en dat van onze klant. Je zult als spin-in-het-web, voor meer dan de helft van je tijd bezig zijn met alles wat te maken heeft met interne communicatie, denk hierbij aan Yammer, social media, events.
Daarnaast heb je een ondersteunende rol wat betreft administratieve en organisatorische taken van het HR team.
Waar houdt jij je o.a. mee bezig:
- Updaten van HR systemenen
- HR postvak en mailbox bijhouden
- Het verwerken van mutaties en indienstmeldingen
- Het inscannen en verwerken van documenten
- Het bijhouden en opvolgen van trainingsadministratie
Wie je bent
Bij IKEA vinden we het belangrijk dat jij jezelf kunt zijn. Jouw werk als P&C administrator daagt je uit. Daarin krijg je alle vrijheid die jij met beide handen aangrijpt. Wij zoeken iemand:
- die zelfstandig en secuur is, het werk dat jij aflevert klopt tot in de puntjes
- het leuk vindt om zelf projecten op te zetten en deze van A tot Z af te handelen en op te volgen.
- die niet bang is om operationele beslissingen te nemen en de rust kan bewaren, ook al is het druk.
- die zichzelf wil ontwikkelen als HR professional en benut alle kansen om deze rol, onze processen maar ook de HR- afdeling verder te ontwikkelen;
- die 16 uur kan werken. Het kan incidenteel een keer voorkomen dat je een avond werkt als er bv een wervingsevent plaats vindt in de winkel.
Over dit werkgebied
Kan je het je voorstellen? IKEA is ooit begonnen als klein postorderbedrijf in Älmhult, een Zweeds dorp op het platteland. En ondertussen zijn we te vinden in 63 landen met een uniek assortiment. Met trots! Het liefst zijn we de hele dag bezig met het overtreffen van alle klantverwachtingen. Sterker nog, we gaan nog veel verder dan dat. Het is ons doel dat ons bedrijf een positieve (duurzame) verandering realiseert in de samenleving. Daarom zeggen we ook: "We hebben een passie voor het dagelijks leven thuis. We willen een beter dagelijks leven mogelijk maken voor zoveel mogelijk mensen. Onze 6.000 talenten in Nederland dragen bij aan deze visie. Bij IKEA hebben we respect voor elkaar en voor ieders unieke persoonlijke achtergrond, wij vieren juist onze verschillen.
Wat we vandaag doen, gaan we morgen weer iets beter doen. Want samen zorgen we voor de mens en het milieu. En IKEA zorgt ondertussen ook goed voor jou. Start als People& Culture Administrator en ontvang op basis van 16 uur per week o.a.:
-Een collectieve bonusregeling. Deze wordt jaarlijks vastgesteld en bedraagt maximaal 150% van je bruto maandsalaris.
-Reiskosten voor het openbaar vervoer worden 100% vergoed.. Reis je niet met het openbaar vervoer dan krijg je een tegemoetkoming in de reiskosten van € 0,19 per kilometer (tot maximaal € 200 per maand).
-15% personeelskorting bij alle IKEA-winkels in Nederland.
-Diverse regelingen die passen bij jouw persoonlijke situatie. Denk hierbij aan transitieverlof en gelijk (100% doorbetaald) geboorteverlof ongeacht de samenstelling van je gezin. Ook mag je de in Nederland geldende feestdagen met niet-christelijke feestdagen ruilen. En elke winkel heeft een stilte-/gebedsruimte.
-Als het van beide kanten goed bevalt, krijg je na een jaarcontract een contract voor onbepaalde tijd aangeboden.
-Een informele en open werksfeer waar jouw ontwikkeling telt.


Functie:people & culture administrator
Startdatum:26-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met IKEA via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maassluiskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures maassluis
  2. People & Culture Administrator IKEA 26-05-2024

Bekijk ook andere vacatures