Klantgericht, snel schakelen en oplossingsgericht denken is de kern van deze rol. Als Servicedesk Medewerker Bouw kom jij te werken voor een toonaangevende aannemer. Op de afdeling Reparatie & Dagelijks onderhoud ben de persoon die alle verzoeken die binnenkomen van jouw account juist coördineert. Een kapot kozijn, lekkend dak of krakende deur zijn voorbeelden van de verzoeken die binnenkomen. Zodra jij het verzoek hebt aangenomen pak je snel de telefoon in de hand en zorg jij dat je de juiste mensen verzamelt en zorgt dat iedereen zsm wordt geholpen. Met jouw sociale vaardigheden weet je uiteraard ook een helder beeld te schetsen naar de personen die zitten te wachten op de reparatie. Jij blijft betrokken tot het verholpen is en verzorgt ook een uiterst precieze administratie ten behoeve van het bezoek. Kortom veel dynamiek en menselijke contact in deze rol!
Functie: | Telefoniste, Administratief medewerker |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Eminent Groep via f.martens@eminentgroep.nl of 06 - 18 25 71 31. Of bezoek hun website https://www.eminentgroep.nl.
Deel de vacature:
Redactie Maassluiskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Maassluis via Maassluiskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Maassluiskrant.nl.
© Maassluiskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.