Vacature Technisch Helpdeskmedewerker / Servicedesk medewerker

Technisch Helpdeskmedewerker / Servicedesk medewerker in Schiedam

Technisch Helpdeskmedewerker / Servicedesk medewerker

Service & Assets Schiedam / 32-40 uur

Welkom op de Technische Helpdesk. Onderdeel van de afdeling Service. Samen met je collega’s bied je dé efficiënte en klantvriendelijke service aan onze klanten. Afhankelijk van jouw technische kennis krijg jij een voor jou op maat gemaakt ontwikkelprogramma en takenpakket. Op deze manier krijg je de kans om te groeien in de functie.

Direct solliciteren

Waar kun je bij ons op rekenen?

  • Het salaris bedraagt, afhankelijk van jouw opleiding en werkervaring, maximaal €4.198,00 bruto per maand.
  • 27 vakantiedagen en 13 ATV-dagen. Vrije tijd is ook belangrijk.
  • Een vitaliteitsbudget. Om jouw vitaliteit te bevorderen. Wij noemen het "Fit for Life".
  • Een gratificatie uitkering én een winstdelingsregeling. Iets extra's verdien je!

Voor wie kom je te werken?

Wij zijn Itho Daalderop en bieden duurzame oplossingen voor koeling, verwarming, ventilatie, warm water, regeltechniek en duurzame opwekking. Onze missie, "Climate for life", richt zich op het creëren van een comfortabel en gezond binnenklimaat met 100% elektrische en energieneutrale oplossingen. Ons doel is om energieneutraal wonen vandaag al mogelijk te maken en om in 2030 volledig energieneutraal te produceren. Duurzaamheid is onderdeel van ons DNA. Bij jou ook?

Jouw speelveld

Welkom op de Technische Helpdesk. Onderdeel van de afdeling Service. Samen met je collega’s bied je dé efficiënte en klantvriendelijke service aan onze klanten. Afhankelijk van jouw technische kennis krijg jij een voor jou op maat gemaakt ontwikkelprogramma en takenpakket. Op deze manier krijg je de kans om te groeien in de functie.

Als Helpdeskmedewerker/Servicemedewerker houd jij je dagelijks bezig met:

  • Het analyseren van storingen en het geven van technisch advies aan onze klanten;
  • Het vast leggen van gegevens die voortkomen uit de binnengekomen gesprekken en doorgegeven storingen, waar nodig;
  • Het correct voorbereiden en beoordelen van serviceopdrachten. Jij zorgt voor de juiste materialen en onderdelen;
  • Indien noodzakelijk de samenwerking met de afdeling Service en Innovatie om tot een juiste serviceafhandeling te komen;
  • Meedenken over de procesoptimalisatie van de technische helpdesk en afdeling Service.

Wat verwachten we van jou

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Ervaring als (service)monteur of servicedeskmedewerker.
  • Kennis van – en affiniteit met techniek.
  • Mbo werk- en denkniveau.

Zullen we kennismaken?

Het enige wat je hoeft te doen is de volgende stap te zetten.

Wil je eerst wat meer informatie? Mail of bel dan met Pim Rensen (Manager Service) via vacature@climateforlife.nl of 088 4275507. Maar je kunt ook op onze websites kijken.

Ben jij de perfecte persoon voor de job, maar komen jouw wensen niet volledig overeen met wat wij bieden? Solliciteer dan toch en verras ons.

www.ithodaalderop.nl | http://www.klimaatgarant.nl

Climate for life, heb jij het in je?

Wil je meer weten over onze vacatures?

Neem dan direct contact op met onze afdeling HR via vacature@climateforlife.nl of via ons contactformulier.



Functie:Technici voor informatie- en communicatietechnologie: gebruikersondersteuning
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Senior management
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:4198 – 4198
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Climate for Life via no_reply@has-jobs.com of #ERROR!. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Maassluiskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures maassluis
  2. Technisch Helpdeskmedewerker / Servicedesk medewerker Climate for Life 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures