Heeft u onlangs bericht ontvangen dat uw betalingsregeling voor VGZ is vervallen en bent u van mening dat dit niet juist is? Dat kan kloppen. Er is administratief iets niet goed gegaan waardoor wij ten onrechte regelingen hebben laten vervallen. We zijn bezig om dit op te lossen. Binnenkort ontvangt u hier bericht over.
Bellen met Flanderijn
Selecteer je onderwerp:
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Achmea verzekeringen
Houd uw dossiernummer bij de hand!
Traffic Manager Klantcontact (32-40)
Is klantencontact helemaal jouw ding? En ben jij op zoek naar een volgende stap waarin je als Traffic manager een belangrijk bijdrage kunt leveren aan een nog betere beleving voor onze klanten en opdrachtgevers? Dan zijn wij op zoek naar jou!
In deze binnen Flanderijn nieuwe rol, ben jij zelfstandig verantwoordelijk om de strategische doelstellingen op het gebied van klantentevredenheid, bereikbaarheid en communicatiestromen door te vertalen naar de operatie. Met een optimale forecasting en inzet van communicatietools, lukt het jou om de efficiency nog verder te verbeteren.
Je wordt hierin ondersteund door een compact en vooral gezellig team uit verschillende disciplines, dat op informele wijze met elkaar samenwerkt.
Een uitdagende functie met een interessante mix van forecasting, communicatie en dagelijkse operatie.
Binnen het takenpakket zijn name aspecten als analyse, het realiseren van een optimale bezettingsgraad en communicatie van belang. Je opereert als hét centrale aanspreekpunt voor de verschillende onderdelen binnen de organisatie met betrekking tot alle communicatiestromen. Meer concreet betekent dit;
· Analyse: door gebruik te maken van data en rapportages, houd je toezicht op de prestaties van communicatiekanalen, zoals telefoonlijnen, e-mails, chats, en sociale media. Je signaleert trends en voorspelt het toekomstige aanbod om onze resources optimaal in te zetten.
· Capaciteitsberekening : je bepaalt de optimale bezettingsgraad van alle communicatiekanalen en zorgt zo voor een efficiënte workflow en optimaliseert daarmee de bereikbaarheid van Flanderijn.
· Communicatie en coördinatie : je opereert als hét centrale aanspreekpunt voor alle onderdelen binnen de organisatie met betrekking tot alle communicatiestromen. Dit omvat het coördineren van activiteiten tussen verschillende afdelingen, het delen van belangrijke informatie met collega's, en het oplossen van operationele problemen.
· Technologiebeheer: je werkt vaak samen met onze IT-en Datateams om te zorgen voor een optimale werking van de gebruikte communicatiesystemen en -tools. Je bent ook betrokken bij de evaluatie en implementatie van nieuwe technologieën.
Wij hebben een goede match als je;
Uitstekende arbeidsvoorwaarden
Je kunt bij Flanderijn rekenen op uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals;
Functie: | traffic manager klantcontact |
Startdatum: | 23-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4250 – 4250 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Flanderijn & van Eck via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Maassluiskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Maassluis via Maassluiskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Maassluiskrant.nl.
© Maassluiskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.