Vacature Administratief medewerker facturatie

Administratief medewerker facturatie in Europoort Rotterdam

Wij zijn momenteel op zoek naar een gedreven en energieke kandidaat voor een tijdelijke administratieve rol. Deze opdrachtgever heeft dringend behoefte aan extra ondersteuning op financiële afdeling.
Als je op zoek bent naar een uitdagende en flexibele werkomgeving waar je je vaardigheden kunt benutten, dan is dit een geweldige tijdelijke functie.

wat bieden wij jou
  • Salaris op basis van ervaring
  • Europoort
  • Een groeiend en modern bedrijf
  • Tijdelijk contract van 6 maanden
  • Minimaal 32 uur
  • Gezellige sfeer: lunches en wekelijkse borrels
wie ben jij

Je staat bekend om je nauwkeurigheid en analytische vaardigheden. Ook word je door anderen als oplossingsgericht omschreven. Je bent een teamspeler en houdt ervan om actief de handen uit de mouwen te steken. Daarnaast heb je ervaring met boekhouding en administratie.

  • Je werkt secuur en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Afgeronde Mbo opleiding in een administratieve richting;
  • Je hebt ervaring binnen een soortgelijke rol;
  • Je bent in bezit van eigen vervoer.
  • Je kunt goed werken met Microsoft Office
  • Je hebt ervaring met facturatie en boekhouding
wat ga je doen

Deze opdrachtgever zoekt dringend een Administratief medewerker die de volgende taken oppakt:

  • Het opstellen en verzenden van facturen naar klanten;
  • Boekhoudkundige taken
  • Het ondersteunen van het team waar nodig en het aannemen van andere administratieve taken
  • Je werkt aan de verhuuradministratie
waar ga je werken

Je komt te werken voor een ambitieus bedrijf met een professionele, maar informele familiecultuur. Dit bedrijf biedt communicatieoplossingen aan voor klanten in zowel Nederland als België. Het bedrijf is gevestigd in de Europoort-Rotterdam.

  • Salaris op basis van ervaring en goede secondaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheid 32 uur per week te werken;
  • Een informele en gezellige werksfeer;
  • Mogelijkheid om ervaring op te doen binnen een unieke sector;
  • Elke werkdag een verse lunch
sollicitatie

Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Solliciteer dan direct! Heb je nog vragen? Neem contact op via het onderstaande telefoonnummer!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker facturatie, Administratief medewerker
Startdatum:01-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via melissa.bakker2@nl.randstad.com of 0181 602515 / 06 51953185. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Maassluiskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de maassluiskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Maassluis
  2. Administratief medewerker facturatie Randstad 01-01-2024

Bekijk ook andere vacatures